Text emailové reakce z AT Computers

AT Computers - pohled z druhé strany

Po třech letech a asi třech měsících od mé nemilé zkušenosti s firmou AT Computers mne oslovil již dlouholetý a zároveň současný zaměstnanec AT Computers - XXXXXX, který ma na celou věc také vlastní názor.
Pod textem jeho mejlu naleznete i mou následnou reakci.
Myslím, že je dobré celou věc zveřejnit. Takto má každý čtenář možnost větší perspektivy a utvořit si na věc vlastní názor.



XXXXXX -XXXXXX@atcomp.cz-
komu: jip.xf.cz@gmail.com
datum: 19.7.2007 10:11
předmět: Text dopisu do AT Computers - vyjádření
posíláno přes: atcomp.cz

Vážený pane XXXX/jip.xf.cz,

jelikož je mé jméno použito v článku na Vašich webových stránkách, ačkoliv Vaše jméno jsem marně hledal, tak jsem nucen k celé záležitosti zaujmout stanovisko.

Dost mne mrzí, že mi tento článek nebyl poslán, ale budiž. Tento styl komunikace je Vám zřejmě vlastní, protože v článku se zmiňujete o jakési MMS, kterou jste mi posílal – ovšem tu jsem samozřejmě také nedostal.

Rád bych uvedl fakt, že AT Computers a.s. nemůžete srovnávat s řetězcem typu Datart (který ovšem má možnost Vámi žádaný autoadaptér u nás objednat). AT Computers a.s. obsluhuje výhradně a jen klienty, kteří podnikají v IT branži a přenechává obchodní styk i komunikaci s koncovými uživateli právě těmto klientům, tzv. dealerům. Proto jsem Vám v tomto smyslu tehdy odpověděl. Kdybych opravdu dostal Vaší MMS s dotazem, kde byste mohl zakoupit zboží z naší nabídky, tak bych Vám rád doporučil, kam se máte obrátit, ovšem k tomuto dotazu nedošlo a já jsem pouze svědkem toho, jak mne i společnost AT Computers a.s. dosti nevybíravým způsobem osočujete na Vašich webových stránkách.

Nebudu Vám mít za zlé, když budete používat mé jméno k Vašim výlevům na Vašem webu, ovšem poprosil bych Vás, kdybyste vynechal společnost AT Computers a.s, pro kterou sice pracuji, ale tento spor se netýká Vás a této společnosti a byl bych rád, aby náš spor zůstal v osobní rovině mezi Vámi a mou osobou. Proto Vás žádám, abyste se zdržel útoků na společnost AT Computers a.s. a veškeré zmínky o této společnosti z článku vyřadil.

Co se týče řešení Vašeho problému, tak mohu doporučit tyto naše prodejce/dealery:

www.premionb.cz – tyto webové stránky jsou uvedeny v manuálu u NB

www.sil.cz – servisní středisko pro NB Premio, rovněž uvedeno v manuálu.


S pozdravem
XXXXXX

mobil: XXXXXX
fax: XXXXXX
ICQ: XXXXXX

*poznámka: zástupné znaky osobních údajů - XX

Na odpoveď od JIPa >>>
Na začátek reakce >>>
Na příčinu reakce >>>

Text odpovědi na reakci od JIPa


XXXX -jip.xf.cz@gmail.com-
komu: XXXXXX@atcomp.cz
datum: 19.7.2007 13:34
předmět: Re: Text dopisu do AT Computers - vyjádření
posíláno přes gmail.com

Vážený pane XXXXXX,
Předem emailu se omlouvám, že jsem Vám ihned po uveřejnění neposlal kopii článku (potažmo otevřeného dopisu do AT Computers), kde bylo zmíněno Vaše jméno, ale možná to bylo tím, že jsem se domníval, že je naše komunikace z Vaší strany ukončena oznámením, že koncovým zákazníkům výrobky neprodáváte bez jakékoliv další dodatečné informace.
Pravdou je, že jsem službu MMS na email využíval tou dobou na cestách docela často a nikdy, pokud vím, se mi nestalo, že by některá MMS na email nedorazila. O to více mne mrzí, že nebylo včas reagováno ani na můj písemný dopis a já doposud nedostal od společnosti AT Computers žádnou odpověď. První zmínka od Vás mi přišla až nyní, při zvýšené návštěvnosti mého webu, po více než třech letech, kdy ověřitelnost, zda MMS přišla či nepřišla prakticky nepřipadá v úvahu.
Na základě toho, že jsem od Vás obdržel reakci, byly Vaše jméno i Vaše firemní emailová adresa z mých stránek odstraněny. Ovšem zaráží mne Vaše loajalita k firmě, pokud se to tak dá nazvat, tedy to, že mi dáváte souhlas k tomu abych užíval Vaše jméno k mým údajným výlevům za cenu stažení zmínek o firmě. Pokud tedy Váš email nebyl vypracován na žádost vedení, což by však nebylo zcela špatně, protože to možná znamená, že vedení získalo negativní feedback od nespokojeného zákazníka, tedy možnost v budoucnu firmu v něčem vylepšit a napravit.
Celá patálie nebyla způsobena jen Vaší ne/možnou osobní chybou nebo tím, že jste ne/dostal mou MMS na email a já do následně Vás ne/dostal Vaši odpověď. Šlo o sérii problémů s naprosto nepřípustným přístupem k zákazníkovi ze strany AT Computers (potažmo i SIL Eastern Europe). A kdyby nebylo vstřícného kroku ze strany společnosti DATART (která již pro mne z pochopitelných důvodů notebooky Premio dávno nenabízí), tak bych byl dále majitelem notebooku se špatným konstrukčním provedením o kterém společnost věděla (a já dokonce disponuji i audio nahrávkou kde mi to pracovník servisu SIL osobně sděluje). Navíc majitelem notebooku bez možnosti výměny s výjimkou žaloby u soudu i když jsem na ni měl například i podle vyjádření právníka z D.A.S. měl nárok už v klasickém záručním řízení. Mimochodem Vám děkuji za informace, že mne odkazujete na hodně dlouho neaktualizované webové stránky premionb - viz patička (c) 2005 ATCOMPUTERS, a.s. s obsahem i cenovými nabídkami s šancí uspět snad jen v nějakém budoucím výběrovém řízení pro nákup notebooků do státních škol) a také na ono servisní středisko SIL, kde jsem několikrát osobně byl a kde se mne různými právně nepřípustnými kličkami snažili zbavit záruky a například kvůli rozšíření RAM mne posílali někam jinam do centra Ostravy. Nicméně musím konstatovat, že pokud bych obdržel tyto informace i v době řešení problému, tak by mi stejně vůbec nepomohly.
Vaší reakcí jsem si opět připomněl jak jsem jako řadový zákazník AT Computers chodil doslova od čerta k ďáblu a dokud tato společnost stále funguje, mám v rámci svých skromných možností osobní zájem na informovanosti o své zkušenosti u co největšího okruhu lidí už proto, aby získali možnost se nenachytat jako já. Pochopitelně z tohoto důvodu jsou i stránky týkající se mé špatné zkušenosti s notebookem Premio záměrně optimalizovány na klíčová slova atcomp,premio atp. Stojím si dále za všechny dříve udanými skutečnostmi a v rámci otevřenosti bych Vám tímto rád sdělil, že i tuto naši emailovou komunikaci hodlám v nezměněné podobě (samozřejmě s vynecháním jakýchkoliv osobních i firemních kontaktních údajů na Vaši osobu) taktéž uveřejnit na svých webových stránkách, protože konečně přináší i stanovisko druhé strany a každému čtenáři může obohatit jeho perspektivu. Nebráním se ani uveřejnění stanoviska společnosti AT Computers, ba právě naopak: Zajímalo by mne například kolik těchto problémových notebooků bylo prodáno, zda byly nějaké vyměněny nebo jestli společnost jiným způsobem odškodnila alespoň některé poškozené klienty a zda se nějak vyrovnala se společností DATART, která na sebe převzala odpovědnost.
V případě zájmu vyslovit další argumenty,výslovného přání například uveřejnit jakýkoliv kontakt na zodpovědnou osobu nebo jakýchkoliv textových návrhů mne neváhejte kontaktovat.

S pozdravem

XXXX alias JIP

e-mail: jip.xf.cz@gmail.com
web: http://www.jip.xf.cz/


*poznámka: zástupné znaky osobních údajů - XX

Na odpoveď od JIPa >>>
Na začátek reakce >>>
Na příčinu reakce >>>

[VÍTEJTE ZDE]

[Cestování]

[Hračky]

[Odkazy]

[Návštěvní kniha]


HRAČKY

[Můj iPod]

[Moje Casio]

[Můj notebook]

[Moje PC]


NOTEBOOK MENU

[Notebok Premio]

[Premio - Pravní rada]

[Premio-dopis]

[Reakce AT&JIP]

[Premio-video]

[AMILO Pi 1536]

Ikona

Ikona webu

Credits

Mapa webu

JIP © 2012